Shakes, del 2

Jag skulle bara dricka shakes. Pojken gick med på detta, men sen blev han sur och tvingade mig äta mat ändå.. Så efter en del bråk så har vi kommit fram till att jag ska köra på shakes och han med. Han får helt enkelt äta vanlig mat på jobbet.. Eller han får göra som han vill hemma, men jag ska äta shakes, eller soppa.
Nu ska jag inte låta mig rubbas av honom.
Sallad är också okej, ifall vi skulle äta ute av någon anledning. Vi har inte tänkt göra det, men man vet aldrig.
Jo, han vill fira vår 4 års dag på restaurang. På räkfrossa. Aldrig varit på det, men skaldjur är ju bra mat?
Ska börja promenera igen med! Blev lite opepp när mamma tog tillbaka träningscykeln. Det sög! Men men.
Vägen mot smal börjar här. Med mig och ingen annan.
May the force be with us! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0