Andra advent

Fortfarande ingen snö..
Idag har jag inte haft ont i magen & jag har heller inte vägt mig.
Kände att det var dags för en paus. Idag iaf.. Imorn får vi se.

Ligger på ca +300 kcal tror jag Shape Up Club sa.. Men ingen fara, vi ska ut och äta så sparat till det.
Vill kunna njuta ikväll och slippa dela med mig av mig tjockis ångest till pojken.

Har dock ätit lite onyttigt redan idag. Har tränat också.. Därför det blir en ganska bra siffra nu.
Har cyklat och gått bort 557 kcal. Bästa på hela veckan, typ det enda också.
Nu gör munnen inte lika ont. Fördel: Kan träna, inte full ut än, men lite
Nackdel(??): Kommer inte undan med bara soppa och varma koppen.
Men men, jag behöver "riktig" mat också...

Är dock galet sugen på sallad eller en värmande soppa.. :P

Kommentarer
Postat av: L

Så hårt som du kämpar så förtjänar du verkligen en ledig dag från ångesten!

Förresten, var köper du kesellan som bara har 55kcal per 100 gram?

Kunde inte hitta den på coop här i byn..

Lycka till med allt!

2011-12-04 @ 19:10:22
URL: http://skinnylittlesecrets.blogg.se/
Postat av: hanna

Det är faktiskt bra att du struntar i att väga dig, om det så bara är för en dag :).



sv: Tyvärr är det inte så lätt, för det är nästan svårare att stanna i vikt än att gå upp.. :/

2011-12-04 @ 19:22:52
URL: http://skinnythoughts.blogg.se/
Postat av: tictactoe

Wohoo va bra att du inte vägde dig idag! :D Visst känns det bra?



Hoppas du skippar den imorgon också :)



Förstår att det kan vara svårt att berätta om det inyte finns ngn som kan ta emot det. Men försök berätta för din kille, oftast så vet de mer än vad man trott.



Men vilken knepig kompis som ska hålla på och kommentera med att den är smalare!! :-/ Skit i hennes kommentarer du är ju jättesmal!



Jag var också lite skeptisk och rädd för att ta tabletter som påverkar hjärnan och sådant men jag tog mod till mig och jag tycker att just atarax är väldigt ofarlig, Effekten tar lång tid och det enda man märker är att man blir tröttare och slappnar av mer i kroppen. Skön känsla och inget märkvärdigt. Nästan mer besviken på att jag känner så lite av dem.



Jag märker hur mer öppen jag blir för mediciner och sånt. Gått från att inte ens käka värktabletter till detta liksom :P



Hoppas din jul blir lýckad i år! :)

kramar



2011-12-04 @ 19:56:55
URL: http://tictactoe.blogg.se/
Postat av: josefine

ja jag hooppsa verkligen att det inte är något annat, att hon har hittat bloggen eller vet om på andra sätt... usch blir så nojjig när folk säger sådär! :( <3

2011-12-04 @ 21:00:41
URL: http://besexy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0