Nu är julen snart här!

Det har vart en stressig dag. Men har iaf gått mycket, underbart!

Nu har jag slagit mig ner i soffan och ska strax gå och lägga mig! Måste duscha också, urk.
Jag avskyr att behöva släpa mig in i duschen x)
Kommer bli dålig update nu kan jag tänka mig.
Men det är väl så för de flesta. Ska skriva när jag hinner och behöver tänkte jag..

Jag är rädd att vågen kommer visa för mycket imorn. Har inte fått i mig tillräckligt med vatten och ätit lite godis nu på kvällen.. Dumma mig, men jag behövde en sockerkick för att orka med det sista. Ligger på minus eller strax över noll idag. Fattar inte hur jag lyckats? Fast som sagt, gått MYCKET och inte ätit så mkt :)

GOD JUL! <3

Kommentarer
Postat av: D

GOD JUL! <3

2011-12-23 @ 23:12:13
URL: http://allrainnerst.blogg.se/
Postat av: elin

GOD JUL

2011-12-24 @ 11:47:40
URL: http://elinwkarlsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0