Diet Coke

Kollar på Top Model. Så bra. Love Tyra!
Vart lite hungrig så sitter med en cola zero just nu.
Ska käka nudlar till lunch. Tror jag.
Ikväll skulle vi äta kycklingsallad. Så ska steka den innan pojken kommer hem
så det inte blir massa smör/margarin/olja till kycklingen. Inte min iaf.
Jag ska dricka imorn. Så jag får inte fuska idag ;)
Köpte Xide Bright rubarb pomgranade.. 30 kcal/flaskan.
Galet, men de är ändå light dricka ju, så bättre än vanlig.
Sen är den sååå god! :)
Jag ska fortsätta gå ner i vikt. 1 kg till undervikt typ. Haha, vart?
Nee, ska jag vara ärlig så tycker jag att min mage är helt okej idag :)
Den är typ platt och ganska fast :O
Men låren.. Oj oj oj.
Jag rider ju, så jag har fått ridbyxlår. Och har som påsar eller nått på insidan av låren.
Om någon fattar? Och de måste bort!!!!
Vill väga 50 minst till min födelsedag. I juli..
Borde klara?

Kommentarer
Postat av: Oyuki

Oj, dom jag har är det 110 kcal per 100 gram och det är ca 90 gram i en förpackning.

2011-06-10 @ 17:55:08
URL: http://oyuki.blogg.se/
Postat av: oyuki

sv; nej det är inte jag på bilden :)

2011-06-10 @ 18:52:20
Postat av: mirella

Du kommer klara av att gå ner till minst 50 till din födelsedag ;)

2011-06-10 @ 23:30:14
URL: http://dyingtoachieveit.blogg.se/
Postat av: Ensam Mot Alla

Oh, Xide Bright hade jag ingen aning om att det fanns! 30 kcal/flaska låter fantastiskt ju! Hoppas den finns på mitt Systembolag bara...Tack för tipset! :)

2011-06-14 @ 09:46:18
URL: http://ensammotalla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0