No food for me.

Bra kväll igår. Spårade liite. Men jag hade kul och det är väl huvudsaken. Tror inte att jag konsumerade mer än jag borde rent kalorimässigt dock. Det är bra. Fast jag ska vänta med att väga mig några dagar. Jag tycker inte om att väga mig varje dag. Blir så stressad då.
Vaknade upp med en enorm blåsa på TUNGAN och underkäken. Svinont och jag har svårt att äta och dricka. Det är tur i oturen helt enkelt!
Fick pilla i mig lite pizza förut, men gav upp VÄLDIGT fort. Kämpade inte direkt heller :P Och en isglass. Det var nödvändigt för att bedöva tungan och vi var inte hemma så de fanns inte bara vanlig is.
Mamma hade gjort potatismos till mig nu också. Pappa var här med de. Snällt.. Men ah.. Jag som tänkt slippa äta. Så får pilla i mig lite sånt och då. Aja, äta liiite och ofta är ju bra för förbränningen..

Kommentarer
Postat av: M

Härligt att du hade kul! :) Det där med blåsan låter inte så skönt. Hoppas det går över fort!

2011-06-12 @ 18:48:56
URL: http://storleknoll.blogspot.com
Postat av: ch

så mkt kalorier bara men du kanske itne tänker på sånt när du dricker och har kul då? :)

2011-06-12 @ 21:58:51
URL: http://attvarjedagutmanas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0