Bara himlen ser på...?

Jag ska bli smal. En dag. Kanske bara inte idag. För det går inte. Det tåget har redan gått. De vakar över mig som poliser, hökar. Tror att jag är något ömtåligt som måste passas, tvingas i mat och gödas. Till vad? För att de ska känna sig bättre? Smalare? Tvingar i mig fett efter fett efter fett. Jag känner hur jag växer, blir större, får inte plats. Allt är fett, min hud, mina ben, mina armar, mitt skelett, mina lungor, mitt hjärta. FETT FETT FETT. Jag dör. Jag kan höra hur de växer, se hur jag blir större för varje minut som går.
Ändå tvingar de i mig mat. Låtsas bry sig om någon som inte behöver brys om. Någon som bara vill vara i fred, bli perfekt. Bli smal. Sådär på gränsen till farligt smal, med revben som sticker ut och höftben, vassa tydliga vackra höftben, och lår som pinnar, nästan. Smala ialla fall, supersmala som en modell. En gasells ben.
Mina handleder är 14 cm runt om. 14 cm?! Fy fan vad vidrigt. Jag som trodde de var smala och fina en gång. Dumma dumma mig. Så naiv.
Och nu ska jag äta pizza snart. Fy fan, blir tjockare bara jag tänker på de. Äckligt, fett. Varför plåga mig så? Vad har jag gjort er? De säger att jag måste. Vi ska ut och festa på klubb. Jaha och? Tänk om jag inte vill äta pizza och sen hälla i mig massa onödiga kalorier? Räcker de inte bara med spriten isf? Ja, jag vet att man får en dålig fylla då. Men jag vill känna att jag lever, so what om minnet från kvällen inte finns hos mig imorgon? Det var värt det de. Och skadan på min redan för stora fettberg till kropp kommer inte vara fullt så farlig.
Nu kommer han. Får svara på kommentarer imorn! Ni betyder, ni som förstår! <3

Kommentarer
Postat av: L

Det låter ju skit bra, du mådde inte illa av det eller något? är det som ett bantingspiller eller är det olagligt i sverige? Kram!

2011-03-05 @ 22:08:30
URL: http://mydietway.blogg.se/
Postat av: Saga

Ja okej, jag tror bara att han är orolig för dig kanske? :)

Just nu väger jag 55.2, ska komma ner till 49 hade jag tänkt!

2011-03-05 @ 23:47:17
URL: http://perfectgoal.blogg.se/
Postat av: L

Gumman då! <3



Det kommer bli bättre, dom kommer tröttna på att hålla på så! Du kan ju försöka få er att äta mer husmanskost och så? så det blir mindre fet mat. Typ säga "jag är sugen på soppa idag" eller nått?



<3

2011-03-06 @ 17:57:16
URL: http://nootherway.webblogg.se/
Postat av: e

sv: tack så mycket! :)

2011-03-07 @ 04:37:46
URL: http://witheredflower.blogg.se/
Postat av: e

sv: tack så mycket! :)

2011-03-07 @ 04:37:46
URL: http://witheredflower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0