För ett ögonblick.

För ett litet ögonblick så trodde jag att jag var smal. Att jag var tillräcklig och dög. Tyckte att jag såg mina smala handleder och kände mina utstickande revben, att jag såg mina höftben tillräckligt och att nyckelbenen stack ut sådär fint. Jag kände på min haka och hals och tyckte att det inte alls var något fett under. Ingen dubbelhaka, bara hårda käkben. Och att mina knän var smala, som mina vader. Inte låren, låren kan inte bli smala. De är bara äckliga.

Sen kollade jag i spegeln. Fett, fett överallt. Haha, hur kan jag vara så dum att jag trodde att jag var tillräckligt smal? Snälla, jag är inte ens bara SMAL än mindre TILLRÄCKLIGT. Så äckligt och patetiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0