25


Kommentarer
Postat av: tictactoe

Tack snälla du för peppet! Ska göra mitt bästa! :)



Jätteimpad att du fixade att käka en pizza! :D Jag borde också utmana mig med det. hehe vilken "tur" att det var ny bagare ;)



Ojdå, njae det låter ju inte så friskt det där med din kompis. Men gulligt att hon trots sina egna problem försöker hjälpa dig. Det visar ju hur mycket hon bryr sig om dig :)



Det där med festandet får du ta och känna efter ordentligt om, för ibland är det bara ångesten som talar men ibland är man liksom faktiskt inte ens festsugen och då ska man inte göra det bara för att andra vill det. Så känn efter och se vad du känner för innerst inne om inte ångesten och ätstörningen fick bestämma :)Jag kanske också ska festa men mina vänner hemhemma, de som vet mer om mitt förflutna och att jag haft ångest & varit deppig det senaste så vet inte om jag pallar att festa med dem. Vill inte ha några frågor eller sånt liksom.



Hoppas din helg blir kanonbra oavsett! :)

kram

2011-11-11 @ 07:42:57
URL: http://tictactoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0