Godmorgon?

Hej, jag var kass igår. Kvällen slutade med hets och fingrarna i halsen. Sen gick jag och lade mig.
Jag ville inte väga mig imorses men jag tvingade upp mig ändå. Man får lära av sina misstag liksom.
51,6 kg. Det är ett helt kilo ner. Trots nr 2 idag så är jag hundra på att detta är en missvisande vikt som kommer vara mycket högre imorn och/eller när jag samlar på mig vätska efter spyan. Så idag ska klunkas vatten.

Äter makrill nu. Tycker inte jag förtjänar det egentligen, men fett är bra när man druckit har jag hört & jag ska jobba sen. Undra hur mycket kalorier man bränner när man jobbar? Blir ingen direkt träning idag mer än stallet skulle jag tro. Känns sådär. Men kanske lika bra. Man vänjer tydligen kroppen om man tränar varje dag så det inte hjälper lika bra eller nått sånt. Kommer inte ihåg..

Är såå trött. Måste sluta skriva inlägg på fyllan också. Fuck me.

Bara att ta sig i kragen och börja om. Jag ska inte hetsa eller spy på fyllan hur mycket mina vänner än stressar & pressar mig till saker jag inte vill. Det får bara inte sluta med att jag mår dåligt och hetsar/spyr när jag kommer hem, det får inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0