I'm back..

Hemma från promenaden & fikat.. Tog en liten kaka & smakade på en chokladkaka, gav resten till pojken. Drack vatten till. Det gör jag typ alltid. Ingen saft till mig inte ! ;)
Brände 263 på promenaden så trots fikat så ligger jag -72 på kcalfronten.
Då kanske jag kan äta sen.

Det är så tråkigt om jag skulle falla dit nu när det börjar gå bra.. :/
Samtidigt som det är lite otäckt att jag som vart största kakmonstret knappt är intresserad.

Tänk om jag faller dit så djupt att det inte finns någon återvändo? Har trots allt varit orolig över pizzan som jag ska äta idag, hela veckan. Ändå sen i lördags när det blev bestämt faktiskt. Jag och alkohol alltså.

Är bjuden på fest imorn. Min kompis sa att om inte jag går, går inte hon. Och jag vill inte..
Vill vara hemma och bli smal.

Ska ändå ha fest nästa helg. Som jag är orolig för. Måste fortsätta neråt. Lämna trean bakom mig och fokusera på under femtio. Det är snart jul också ju. Vilket är en sjukt jobbig period för mig.
Det var därför jag gick upp allt jag hade gått ner förra året.
Mådde så dåligt över julen. Som alltid. Det kommer bara vara stress & bråk, tårar & fula ord.
Är glad att jag får ta del av pojkens julfirande också.. De är raka motsatsen till vad jag är van vid.

Vilket också skrämmer mig lite. För jag kan inte slappna av. Bara väntar på att de ska bli bråk. Så tragisk jag är, patetisk.

Nu kom jag helt bort från ämnet också. Nåväl.. Måste iväg till stallet, bränna lite mer kalorier!! ^^

Kommentarer
Postat av: tictactoe

Ja jag tror att jag kanske kan ha ngt sådant, får väl kolla upp det på nästa samtal.



Jag förstår att det måste kännas knepigt att tappa intresset för kakor om man varit kakmonster. Hur bär du dig åt för att klara det? Vill också tappa intresset :-P



Va tråkigt att du går och oroar dig för saker som egentligen ska vara roliga :-/ Man får till slut ett tråkigt liv om man är hemma istället för att vara med vänner, men det förstår du ju. Jag har också den viljan att vara hemma och bli smal, men på ett sätt så ångrar jag det eftersom livet bir så tråkigt då.



Försök att njuta av pizzan idag, det är du värd! :-D kramar



2011-11-10 @ 14:15:46
URL: http://tictactoe.blogg.se/
Postat av: Lina

Samma här. Jag vill inte slösa ens enda sekund på fester (och liknande) när jag kan vara hemma och fokusera på att bli smal.... Sjukt ändå.

Och fyfan. Fyfan för julen. Älskar egentligen tiden innan, när man är så otroligt yr och hungrig och får lov att baka. Dom fina ljusen... Men ätandet. Detta jävla ätandet vid jul. Är redan extremt orolig och försöker planera hur jag ska få i mig så lite mat som möjligt.



Kärlek! <3

2011-11-10 @ 16:03:22
URL: http://iwantbones.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0