Sa jag att jag var fet?

+1,3 kg. Jag skäms.. Ärligt. Vet inte vart jag ska ta vägen.
Jag har gått upp i vikt men ändå är jag trött & seg i kroppen och det känns som om jag är i en bubbla..
Första tanken när jag såg siffran på vågen var att jag hade förstört allt och lika gärna kunde trycka i mig sjuka mängder mat och bara ge upp.
Varför? Så fort jag får motgångar så vill jag bara ge upp.. Iaf när det handlar om vikten. Fuck that.

Mia ropar på mig. Lockar mig. Säger att det är okej, jag kan äta vad jag vill.. Massor. Att det redan är försent.
Anas röst är inte lika stark idag. Hon har lämnat mig full med självförakt.
Jag som var så stolt i fredags. Så stolt över att ha gått ner och vara en bra bit på vägen.
Som fick på mig den där super tajta klänningen och inse att den inte var supertajt längre.

Jag vet inte vad jag ska göra. Dricka vatten. Min mens kommer vilken dag som helst också. Kul.

Kommentarer
Postat av: e

det är ju antagligen bara vattenvikt eftersom du snart ska ha mens fina. <3

2011-11-21 @ 15:08:12
URL: http://truthbetoold.blogg.se/
Postat av: Anonym

var lite tjaffs med pojkvännen men det löste sig <3

2011-11-21 @ 16:08:45
URL: http://nastydiary.blogg.se/
Postat av: Lina

Sv. Förlåt att jag har tagigt sån tid på mig att svara, har inte mått ngt vidare.



NU går det bra för mig. Gjorde en abort förra helgen, och veckorna innan det var hemska. Helt sjukt hur mycket man går upp i vätska. Det har nu försvunnint, tack och lov, men ångesten innan. FY FAN! Jag ville dö, fattade ingenting, till jag gjorde testet. Men nu är jag dock tillbaka. Inga cravings (Det är tydligen inte en myt som jag trodde). Det som drar ner mig lite är att han jag inte blivit gravid så hade jag varit på en mkt lägre siffra nu. Men det kunde ju varit värre också



Dina + kilon är bara vätska, glöm inte det. De försvinner när mensen är över.



Hur lång är du förresten?



Kramar!

2011-11-21 @ 16:46:01
URL: http://sweetasasong.blogg.se/
Postat av: Edet

sv: tack så mycket!



Men det fixar sig igen, ska du se :)<3

2011-11-21 @ 17:04:51
URL: http://luftflicka.blogg.se/
Postat av: Edet

<3

sv: tror det handlar om att jag inte har någon aptit och känner mig magsjuk. Jag har aldrig (tror jag) gått ner så mycket från dag till dag.

Annars så låg jag bara i sängen hela dagen och drack vatten.. haha, inget att rekommendera dock.

2011-11-21 @ 18:28:44
URL: http://luftflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0