Skyddat

Har lagt upp bilder nu.. Fått lite förfrågningar så igår tog jag mig i kragen.
Urk..

Kommentarer
Postat av: R

Vad jobbigt.. :( Mjo det med simningen kan jag tänka mig, jag har alltid haft samma problem förr när jag simmade faktiskt. Man spänner nog nacken lite omedvetet för att hålla huvudet ovanför ytan. :p



Jo, det är ju det vi också funderat på, för ett tag sen så sa jag ärligt till mamma att jag måste gå ner några kg, jag trivs inte,men inte se ut som förr (yeah right, lögn, lögn, lögn!), och så sa jag att det kvittar om jag äter 700 kcal eller 1700 kcal, inget händer liksom. Hon visste inte riktigt nån anledning mer än sådant eller hormoner, hon kan inte speciellt mycket om kost haha. Nja, grejen är att innan var jag väldigt smal. Nu är jag.. tja, normalvikt i alla fall. Jag är väl egentligen inte tjock, det är nog bara jag som tycker det eftersom jag alltid har och kommer ha en typiskt kvinnlig kropp - höfter, bröst (inte mig emot dock) och typiskt mjuk kropp. Visst, killar gillar det men för en äs-tjej... not so good. :p Och när jag blev ihop med min pojkvän och det blev lite mer seriöst beslöt jag mig för att försöka bli frisk och bara leva livet.. så som mina vänner gör! Och efter ha svält sig och spytt osv i många år gick jag såklart upp i vikt.

Så, jag har ju gått upp en del och är normalvikt osv. Mamma sa något om att det kanske helt enkelt är idealvikten för min kropp, fysiskt liksom. Kroppen vill ha den vikten, det är den som är gjord för mig, mitt skelett, min kropp. Psykiskt är det ju INTE idealvikt. :p Så I don't know...

2011-11-16 @ 10:59:39
URL: http://zeropounds.blogg.se/
Postat av: Amanda

Fin blogg :D har du några tips om hur man går ner i vikt?:)

2011-11-16 @ 11:25:09
URL: http://skinnyness.blogg.se/
Postat av: Ess

En liten kommentar värmer verkligen otroligt mkt <3 tack :3 o skulle jag kunna då lösen till din skyddade blogg?<3

2011-11-16 @ 12:14:58
URL: http://thinsoulmate.blogg.se/
Postat av: Dulce

Jättebra kämpat!! Önska dock att jag kunde se bilderna :/ Kram på dig!

2011-12-07 @ 15:07:49
URL: http://fetochpatetisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0