This is the end..

Dagen slutade på 1100 kcal enligt shape up club, då är träningen med räknad. Jag är så mätt att jag tror jag dör... Tråkigt att pizza ska vara så jävla kaloririkt!! Nu kommer jag gått upp massor tills imorn :(
får bli en lågkaloridag imorn om jag klarar av det. Har säkert töjt ut magsäcken så att jag kommer vara vrålhungrig och hetsa som fan. :/ FML.

Ska nog inte dricka imorn då. Fuck, mina vänner kommer lacka totalt. Plus att pojken är bortrest från och med imorn till söndag. (tror jag de var).. Så de kommer tjata som fan på "tjejkväll" och allt sånt.. "tjejfest" och blablabla...

Fuck me för att jag är bitter över att ha vänner. Det är jag inte, det är ångesten över maten som talar. Därför ska jag läsa bloggarna & gå och lägga mig. Man ska vara tacksam för de vänner man har!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0