Vätskebrist?



Idag visade vågen 51,3 kg. Det MÅSTE vara vätskebrist eller? Min mens tog slut igår dock, men kan det vara det?? Åh, blir galen... Måste ställa in mig på att jag kommer gått upp tills imorn... Annars kommer jag bli så ledsen, för nu lockar verkligen 50,x... Ana jublar inom mig. Äntligen går det åt rätt håll?!

Känn ingen press?? Omg... Har redan ätit för 320 kcal. Dumma mig.. Men jag skulle ju skärpa mig idag och komma upp i 1200. Jag sa ju det. Blir soppa till middag, ska göra den själv, experimentera lite.. Så kan ju gå åt skogen, eller bli jättebra.. ;)

Svarar på kommentarer sen. Pluggar just nu...

Kommentarer
Postat av: Emma

Starkt av dig att försöka komma upp i fler kalorier än du brukar äta!! Jag satsar på 800 idag istället för 700 som jag åt igår, känns lite tungt men det går nog!

Kram <3

2011-11-30 @ 13:49:59
URL: http://foodihateyou.blogg.se/
Postat av: WB

Förstår att 50 lockar.. Vad är din målvikt? Kram!

2011-11-30 @ 18:17:48
URL: http://whatisbeautiful.blogg.se/
Postat av: Lyckan

Vätskebrist eller ej, det känns alltid fint att se en lägre siffra!



sv: Åh varför jag vill vara ifred... vet inte ens själv. Blev för mycket, fick väl känslomässig klaustrofobi eller nåt.



Är lite dramaqueen just nu också. Mår nog bättre till helgen när man får sova ut, hehe. Tack för omtanken :)

2011-11-30 @ 18:33:37
URL: http://lyckanforhundarsomoss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0