Ångest & misslyckande.

Har inte velat skriva idag. Vet inte om jag postar det här heller. Kanske.
Helgen gick bra matmässigt, typ.. På lördagen iaf. Sen drack jag.
Sen stötte mitt ex på mig när hans nya tjej var på samma fest.
Flörtade massor, blickar, beröring.. Varje gång han gick förbi mig "råkade" han snudda vid mig.
Jag är elak tjej som inte blev irriterad utan intresserad.
Av vad? Jag har ju redan vandrat den vägen.. Eller?
Han är ju trots allt killen jag kanske alltid kommer undra över..
Killen jag valde bort för att jag kände mig för stor för..

Så det blev alkohol. I mängder.
Dagen efter kändes som mega fail, och den slutade visserligen på 1700 kcal.

Vilket resulterade i att när jag imorses ställde mig på vågen visade den 54.9 kg.
Hade jag inte haft så bråttom iväg till pappa hade jag fan skärt upp hela mig.
Ångesten river och gapar på mig. Jag ÄR fet. Jag ÄR fel. JÄVLA HELVETE!!
Allt jobb förstört. Igen. FML. Jag orkar inte. Vill bara gråta. Ge upp. DÖ.
Samtidigt som jag vill bli så smal, så sjukt smal. Visa att jag kan.
Att man inte ska ge upp.
Orkar jag?

Alla underbara som kommenterat, svarar om en stund eller imorn <3

Kommentarer
Postat av: tictactoe

Nej, va tråkigt att du mår dåligt! Det är bara vätskevikt du fått. Tur i oturen att du hade bråttom, du får inte skada dig! :(



Kan du inte du också försöka ta en paus från att väga dig?



tack, va snäll och omtänksam du är! Jag finns här jad med om du vill prata <3 kram

2011-10-31 @ 20:48:38
URL: http://tictactoe.blogg.se/
Postat av: Femtonfemtio

Andas min fina, andas och tänk inte mer. Nu är det november, ny månad, nya tag. Vi ska klara detta tillsammans mem för att göra det måste du leva. Vi klarar det! <3

2011-11-01 @ 10:48:05
URL: http://femtonfemtio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0