Dagen känns redan förstört, allt känns meningslöst.

Dum som jag är byggde jag upp mina förväntningar & trodde i min enfald att vågen skulle visa 52,x imorses. Jag fattar inte, har ätit soppa i några dagar nu och inget händer.. Att vågen skulle visa så mkt plus var jag inte beredd på och nu känns allt meningslöst. Fan vad jag är dum. Jag vet bättre, att jag inte ska räkna med att lyckas för mkt. FML!

Jag vill bara kasta det här i sjön. Kanske det inte är meningen att jag ska bli smal. Smalare. Smalast. ? Har redan lyckats bråka med killen också.. Och jag kan inte förklara för honom varför jag är ledsen och sur idag. Vad ska jag säga? Jag hade gått upp i vikt? Det går ju bara inte.
Vill inte att han ska se mig som ett misslyckande eller att jag bryr mig för mycket om siffrorna på vågen.

Hets ? Hahah, som om, jag kan ju inte tugga maten än. Plus att jag inte får gå tillbaka alla de stegen jag har tagit hit. Alla steg jag har tagit bort från hets, vill jag verkligen förstöra det? NEJ. Skärp dig nu för helvete..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0