...Like I'm made of paper...

Jag vill vara den smalaste du någonsin sett. Jag ska vinna den här kampen vi haft i flera år nu.. Jag lyckades i julas.. Jag kan lyckas igen, för alltid. Jag ska vara minst. För min skull, med dig som motivation.

Har en kompis som alltid ska "tävla" om vem av oss som äter minst, vem som har lägst BMI och skit. Det är en outnämd tävlig jag egentligen inte vill vara med om. Jag kan bara inte låta bli att dras med. Inte efter alla gånger du påpekat att jag är tjock, mullig, blivit större, äter för mycket.. "Ska du verkligen ta en portion till?" Högt i ett rum fullt med folk. Så pinsamt, så smärtsamt. Kommer aldrig glömma det, jag kan inte. Det gör fortfarande ont.

Måste få ett stopp nu. Måste få dig att förstå.. Det hjälper ju inte att jag eller andra i vår omgivning säger till dig att sluta. När jag är så smal som du bara kan drömma om, då då kan du gladeligen försöka kalla mig tjock och tro att jag ska ta åt mig. Du ska få se. Jag ska bara skratta åt dig och veta att du bara hittar på..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0