Bröstben

Är det bara jag som tycker att bröstben är bland det finaste?
Jag längtar tills mina syns..
Jag tror att jag har ett bättre sätt att se mig själv i spegeln nu.
Sen vi bytte spegel känns det så mycket bättre. Nu hamnar jag inte i skarven längre så jag vet att det spegeln visar är sant.
Ibland kan jag till och med tycka att  jag är "smal", eller mindre fet iaf.. :P
Inte nöjd, men nästan.
Och då är jag tre kilo från mitt första mål.
Sist när jag gick ner massor på en gång och vägde runt 48 då såg jag det inte.
Pojken sa att jag höll på att försvinna framför ögonen på honom och systers kompisar undrade om jag var ätstörd.
Jag såg inte detta. Jag såg bara fett. fett fett fett.
Kanske därför jag inte först såg att jag gick upp i vikt igen?
Att det jag trodde att jag såg blev det jag faktiskt såg tillslut. Sanningen alltså.
Fett.
Nu vill jag ner till 50, kanske mer.
MEN om jag skulle känna mig nöjd med min spegelbild innan 50 så stannar jag där.
Jag får försöka gå på hur det känns före vad vågen visar..

Kommentarer
Postat av: Cykel

Bröstben är så fina, så fina... men det är också bröst. Hatar att mina, typ, försvinner så fort jag går ner det minsta :/ eller kvar är dom ju, haha, men dom minskar med nästan en storlek om jag går ner till vad jag varit då jag bantade som mest över ett år sedan.



Min brors flickvän har de finaste bröstbenen och den finaste kroppen. Skall ha någon dag <3

2011-09-12 @ 22:31:01
URL: http://ryggknotor.blogg.se/
Postat av: Loivsa

Jo jag älskar också dem! Fast ibland kan jag tycka att jag ser äcklig ut..

2011-09-13 @ 16:48:09
URL: http://loivsa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0