I will be light.

Igår var en sån där dag som bara försvann.. Ingen direkt motion blev det heller förutom att gå i affärer.
Åt frukost och sen vid halv åtta så blev det skräp mat. Mcdonalds.
Åt deras nya hamburgare, som inte alls hade god dressing. Så jag åt bara köttet och understa brödet. Pommes till det, och cola zero.
Så tänkte jag att jag hade förstört dagen så när vi kom hem och pojken frågade om jag ville ha chips så tänkte jag att visst varför inte, jag är ändå värdelös.

Plus att mensen gör mig sugen på ALLT! Inte hungrig, bara sjukt sugen.
Så åt chips också. OCH en rad choklad. Helt galet.
Har bara mig själv att skylla.

Så imorses ville jag inte väga mig. Men tvingade mig till det ändå.
54,1 kg vilket betyder att jag gått ner! Fast jag åt allt det :O Kissade inte speciellt mycket igår heller och har inte gjort nr på några dagar igen.

Så idag måste jag skärpa mig!! Vill så gärna se 3an imorn då, skulle vara awsome!
Ska inte hoppas på för mycket dock, då kommer jag bara bli ledsen.

Funderar om det kan bero på mina tåringar? De hade jag ju på mig igår faktiskt.. Inte när vi shoppade, men nästan hela dagen.. Ska ha dem sen när jag varit i stallet, se om de händer nått.. :)


Kommentarer
Postat av: Loivsa

Vadå tåringar?:)

2011-09-08 @ 11:00:47
URL: http://Loivsa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0