Kvällens plan.

Det blir fest idag. Jag har extrem huvudvärk och vill nog inte egentligen.
Men mina vänner trodde att det var för att jag var ensam hemma så de skulle komma ändå.
Det är ju snällt. Om det hade vart så.. :P
Nåväl, behöver kanske det här. Jag gör ju typ aldrig något utan pojken.
Jag gillar att vara själv för mycket så när jag väl är det så vill jag vara det.
Men jag antar att jag behöver träffa mina vänner också..
Var ju själv igår, det räcker?
Har fortfarande inte bestämt mig vad jag ska äta. Sallad och qourn låter gott, men då måste jag köpa sallad och då måste jag handla. Igen, själv.. Vet inte om jag pallar det idag.
Har köttfärssås 100kcal/100g. Kanske det och grönsaker?
Vill inte äta något alls, men då kommer jag antingen bli skitfull och spy eller fyllekäka/hetsa inatt.
Det är min största oro. Jag har så lätt för att äta sjukt mycket på fyllan innan sängen.
Så är orolig för det ikväll när jag är ensam hemma.. Har slängt chipsen pojken köpte iaf.
Säger att jag åt upp dem om han undrar. Vill inte riskera något. Så kan jag köpa nya till honom imorn när han är hemma istället.. Vill ju inte att han ska köpa mat som jag slänger.

Kommentarer
Postat av: Cykel

Jag har samma grej, äter alltid massor i fyllan :/ och alltid något väldigt äckligt och ohälsosamt, som typ... chips. Och pizza. Eller egentligen allt inom räckhåll.



Och visst får du lösen! Användarnamnet är ryggknotor och lösenordet syns i e-post fältet :)

2011-09-10 @ 15:38:00
URL: http://ryggknotor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0