My body thinks I'm fat

The pain!
Värmde en micromat. A, så lat är jag.. Satte mig och skulle äta den. Åt den visserligen också.
Hade knappt ätit halva så var jag proppmätt. Helt galet.. En vanlig WW micromat liksom? SÅ mycket mat är det inte i den. Jag brukar kunna äta mer.. Fast det var iof likadant i går. Har min magsäck seriöst krympt nu då?
Ställde bort maten och väntade lite. Sen tänkte jag att jag skulle slänga den, men fy så onödigt. Så tog lite till bara för att.. Ville väl visa att jag klarade av det. Men nej.
Så fick slänga de iaf.. Hela var 310 kcal, tror det jag åt blir mindre än 280, men det är bättre högre än lägre. Så det kändes ganska okej ändå.
Nu dör jag snart. Så jävla äckligt mätt. Känner mig därför så jävla äckligt fet.
Varför lär jag mig aldrig? DUMMA MIG.

Kommentarer
Postat av: Cykel

sv; Ja precis, skulle ha kunnat vara värre :) men när man vaknar och tänker för sig själv "Oh yeah, idag skall vara en bra dag!" och så fuckar man upp det lite blir man ju inte så glad :)



men kul att du kände dig mätt av bara lite mat! Önskar att min magsäck också skulle krympa lite.

2011-09-20 @ 17:06:31
URL: http://ryggknotor.blogg.se/
Postat av: max

Men det var ju inte överdrivet mycket! Jag tycker iaf det var bra jobbat! kram fina du! <3

2011-09-20 @ 23:12:48
URL: http://meandanamia.blogg.se/
Postat av: danni

din magsäck har nog krympt, ja ♥

2011-09-21 @ 06:50:51
URL: http://ohnightdreamer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0