Sängen ropar..

Känner mig febrig. Fuck, får inte bli sjuk nu!!
Jag åt frukost idag, sen vid tre blev det en liten bulle. Ca 130-150 kcal.
Sen gick jag ut och gick, brände 250.
Sen så åkte vi och handlade och vips så hade jag lagat pepparstek, bea och rotsaker.
Wtf? Mensmonstret tänker jag skylla på. Vilka cravings.
Rotsakerna var 35 kcal/100g visserligen och jag åt inte kopiösa mängder men ändå.. Nåväl, behövde nog protein.
Kommer ändå bli en lång dag imorn så kanske lika bra. Det får vara likabra.

Kollade på bea. Pojken ville ha, jag med, men det är ju så onyttigt! Hittade en på 700kcal/100g!!!! Den vi brukar ha är på hela 420 kcal/100g. Galet jag vet! MEN så hittade vi en på 170kcal/100g. Den tog vi.
Den dög. Inget WOW, men okej.
Och ja, VI hittade den. Jag och pojken står många gånger och läser på förpackningarna ihop och kollar kaloriinnehållet. Han tycker det är lika intressant som mig, och även om han skulle äta vilket som så låter han mig köpa de med minst i om jag vill :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0