Yeah, I know it's fake, still feels good though.

Haha, varför är jag så patetisk för?
Borde låsa bloggen på fyllan. Fast det går ju inte. Fuck.
Såå hur tror ni att det gick igår?
Jag åt. Naturligtvis.
Det snurrade så mycket att jag behövde ha något i magen, men jag skulle bara ta en sked köttfärssås, eller två.
Sen var hela burken slut. Hade visserligen ätit av den innan och gett lite till hunden men ändå. Blev en macka också, bara brödet, eller en halv faktiskt. Grovt bröd, en sån typ lingongrova. GLAD ATT JAG SLÄNGDE CHIPSEN!
Tog fem nötter också, och en riskaka.
Sen drack jag vatten och gick och lade mig.
Gick upp vid sex och drack ett stort glas vatten.
Sen gick jag upp vid tio, gick på toa.
Och tänkte att jag skulle straffa mig genom att ställa mig på vågen.
So i did.
53,2 kg.
Det är 0,8 kg NER från igår. What the fuck?!
Är med största sannorlikhet vattenvikt. Och nr 2.
Så imorn får jag räkna med att väga 54 igen. Minst. Det kommer suga så hårt. Men sånt är livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0