Day 30: 10 facts about you!

1. Jag byter hårfärg ofta.
2. Jag avskyr nougat.
3. Jag kan vara jätteelak.
4. Men jag får skuldkänslor lätt.
5. Jag sitter i pyamas just nu, klockan 17:16 liksom...
6. Jag gillar att laga mat och är bra på det, men oftast för lat.
7. Jag älskar min kille mer än allt annat men är rädd att han ska dumpa mig.
8. Jag älskar att sova! Bästa som finns!
9. När jag har för många måsten skjuter jag upp det oftast och får ännu mer ångest pga det.
10. Jag är ensam hemma och vill inget hellre än att pojken ska komma hem och vilja mysa..
(önskedröm).

Kommentarer
Postat av: Lisa

sv: Nej jag vet... jag hatar att jag börjat med det igen, men jag fick verkligen sån panik, och sen när jag inte fick upp den blev det bara kaos.



Men det blir ofta så att man tappar motivationen, men jag finns här om du behöver prata fina du! kram <3

2012-04-02 @ 17:31:59
URL: http://bonesarebeauty.blogg.se/
Postat av: s

jaa de känns lite konstigt faktiskt, speciellt när jag inte kan få ta lån å köpa eget men vi kommer bra överens hon och jag och hon vet fan mer om vad jag håller på med än mamma och pappa XD

jag har en dag i veckan, men jag ska egentligen ha två, (man mäter på fettprocent och vikt och så) vissa ska bara ha 12 timmar, alltså en halv dag, men jag kör typ två timmar för det mesta haha på kvällen.

Deffa är inte för att bygga muskler, när man deffar är det svårt att bygga eftersom att man äter mindre, så att deffa betyder ju att definera de muskler man har och bli av med fettet runt omkring dem, men jaa när man deffar, då tränar man lite hårdare men mer sällan, fattar du? alltså istället för ett armpass på två timmar kör jag kanske 45 minuter fast med tyngre vikter och färre reps, och de flesta tränar inte kondition när dem deffar men det gör jag, alltså du skulle ju kunna deffa utan gymkort, finns ju massa övningar man kan göra hemma ju :D men jag har svårt för att träna hemma XD

2012-04-02 @ 17:33:26
URL: http://sameoldpath.blogg.se/
Postat av: Liz

Hihi, jag har också pyjamas på mig, har haft det sen jag kom hem från jobbet (halv fyra). Har alltid pyjamas på mig hemma, bästa myskläderna ju :D



Känner igen ångesten i punkt 9... visst är det hemskt? :(

2012-04-02 @ 20:31:43
URL: http://dyingtobeperfect.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0