Idag..

Hade gått upp tills idag. Jag hade räknat med, hade jag inte gått upp hade nått vart fel!

Det kändes inte så farligt dock.. Jag bara: Jaha.. Jaja, är kvar på 52.x iaf...

Trodde jag aldrig! Men det är väl bra? Jag ser ju att magen är platt idag liksom.. Visst vill jag ner i vikt fortfarande och jag ligger hellre på övre gränsen av 51 än 52, men det förstörde inte min dag för en gångs skull! Win!

Nu sitter jag på cykeln dock, men ska bara bli en liten tur. Hinner inte och orkar inte mer. Måste lyssna på kroppen. Det var därför jag åt mer igår, för att kroppen sa ifrån.


Kommentarer
Postat av: Not On Top

åh vad braa! :) det är inte så stor skillnad mellan två olika siffror, huvudsaken att det KÄNNS bra :D och åh vad skönt att kunna lyssna på sin kropp, håll hårt i det :) :) weii!

2012-04-20 @ 10:50:18
URL: http://htto://notontop.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0