Ingen våg idag!

Jag väger mig inte idag. Klockan är inte så mkt, eller den var inte det när jag gick upp ;)
Och nu orkar jag ju knappast ta av mig allt och väga mig. Plus att frullen ligger i magen.
Igår var jag "duktig" höhö.. Nee, men inte en enda kaka eller godisbit passerade mina läppar! Underbart..
Det var lite svårt på kvällen, men då gjorde jag kvarg och åt istället. Hellre det liksom.

Så får tycka att trots en ganska otursam dag så var det något som gick min väg! :)
Snart ska jag bege mig och vara borta tills sent ikväll, ev imorgon. Det beror på, för ska iväg imorn med.
Woopwoop!! Har gjort matsäck till och med. Får se om det finns ett safe-place att äta den på. Hatar att äta på buss/tåg och sånt där.. Eller på centralen !! Inte kul..

Men men, den ska intagas så det får jag lösa! ^^

Kommentarer
Postat av: s

haha jaa man måste väll de :P jag är svinhungrig redan nu så kanske borde fundera på saken haha ;P

jag vet inte vad för mat jag kan äta med massa salt haha :P men jag ser i mitt fejs att jag käkade massa salt igår, för håller på att bli förkyld också så jag har svällt upp som en ballong :P



det är fan inte värt med fasta faktiskt, det är som du säger ju! tack:)<3

asså man blir bara asgrining och seg och i vissa fall blir man ett hetsmonster också :/

Borde börja äta mer jag varje dag, inte bara en till två mål... Vill våga äta lite mer som du ju:P



Jag funderar på att vila idag faktiskt, men det var ju magens tur att få sig en omgång idag på gymmet :P men jag har fan ont i kroppen, speciellt händerna :P blodådrorna står ut och lixom hoppar över senorna när jag skriver, det är obehagligt :S



vad är det för utflykt du ska på idag?:) och vad för god matsäck har du med dig?:)

<3

2012-04-18 @ 08:30:25
URL: http://sameoldpath.blogg.se/
Postat av: Sara

Sv: Haha okej, det var ju oturligt! :P



Ja, precis! Det brukar vara lättare att hålla uppe motivationen när det går bra på andra ställen också :)

2012-04-18 @ 08:56:25
URL: http://wannathinlife.blogg.se/
Postat av: s

sv, taack!

men jag gick knappt ner nått på 1000. så testar 500 ett tag nu. lite experiment sådär...

jag fuskar och köper fryst mango :P

kram

2012-04-18 @ 10:49:38
URL: http://mybiggestobsession.blogspot.com/
Postat av: TicTacToe

Alltså som du säger det där med viktuppgång så vet ajg inte heller vad det är som väger när man inte ser ngn skillnad på kroppen? Måste vara vatten då som lagt sig på konstiga ställen? Jag har gått upp i vikt men för mig vet jag att det är fett för jag kan även se och mäta det, allt la sig på lår och rumpa - jippie...not. Men hoppas på att kunna få bort det på 3 veckor eller ngt för dte tar ju längre tid att bli av med det än att lägga på sig.



Vi kanske borde ta en paus från vågen och väga oss bara 1 gång/vecka?



Ja, det är bra att ryggbenen inte syns för det är inte hälsosamt eller snyggt. Så skit i siffrorna utan gå efter spegeln!



Ibland kan man ju vara mer framåt när man jobbar, man går liksom in i en jobbroll. Kul att du fick beröm för det :-)



Du kommer att fixa att bo själv! :-) Det tar ett tag att vänja sig, men jag tror att du t.o.m. kommer att uppskatta att vara lite ensam :-)



Ögonen är verkligen det man faller för! :-) Hmm kommer inte riktigt ihåg vad det var jag trodde om dig? Men kanske var det att du skulle ha en annan typ av kille och det baserade jag på att du verkar ha en coolare stil än din kille :)



Va tråkigt att din pappa blivit påverkad av din mamma o att din syster inte vill prata med dem :-/ Kan tänka mig att det blir så att den man är ihop med påverkar en väldigt mkt så det är en svår sits när man sedan får barn och de kanske inte tycker samma och sånt. Bra att ni ändå kan ha en bra relation du och din pappa. Jag är också pappas flicka, fast jag är mer lik min mamma men kanske just därför jag och min mamma inte alltid funkar så bra ihop?



Ja, jag är väl också på väg neråt i träsket men det har att göra med att jag har gått upp rejält under påsken och är tillbaka där jag startade och det leder ju till att man blir mer mån om att gå ner i vikt. Oj va sjukt att det tar så lång tid att bli av med sockerberoendet! Men jag tänker inte sluta med socker, bara dra ned på det för jag tycker att man äter mkt mer mat om man slutar med socker och då går jag upp istället så just nu blir det bara att hålla ifrån sig godiset. Det jobbiga är att jag drömmer att jag hetsar. Detta var andra natten i rad som jag drömde att jag hetsade sötsaker, inte kul :-(



Tack för att du är ett sådant fint stöd, ska lova att inte låta den dra ner mig :-) Detsamma gäller dig, det är bara att höra av dig :)



Vad händer denna vecka?



kramar



(ps.gått tillbaka till min gamla adress)



2012-04-18 @ 11:05:25
URL: http://tictactoe.blogg.se/
Postat av: Mira

Det jag försöker få fram är att: sänk för guds skull inte intaget bara för att vågen är en självisk jäkel ;)



HAHA tanken slog mig och då tänkte jag upplysa dig om den. Bloggen länkar jag ovan. Dock så skriver jag inte i den längre. Förutom - i enstaka fall - en återkoppling till den här bloggen osv.



Och om du tycker om pannkakor kanske du skulle gilla kesoplättar: Önskad mängd keso (en halv liten burk brukar jag ta sådär), ett ägg, 2 msk dinkelmjöl och stek på båda sidor tills den blir gyllene. Blir en rätt stor portion så oftast äter jag halva och lägger till bär och kvargröra. Gott att ringla honung över också!



Och lite bloggar som ger hälsosam matinspo:

http://aliceaugusta.shapemeup.se/

http://halsogladje.blogg.se/

http://365daysofbreakfast.blogspot.se/



2012-04-18 @ 13:22:45
URL: http://longlastingeffect.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0