Vatten & Funlight!!

Idag dricker jag mängder med vatten och fun light ihopp om att det ska hindra min kropp från att behålla massa vätska efter mitt fail igår. Vet inte om det funkar men får springa på toa typ hela tiden så hoppas.

Testade för övrigt den nya fun light sorten som är sötad med stevia! Me like ^^
Jättegod verkligen :) Tre olika smaker finns (tror jag?)
Har även köpt hem stevis strö nu och ska se vad som kan hittas på med detta.

Har dragit ett streck över gårdagen och börjar om på nytt.
Skrivit ett litet schema som stöd om jag känner mig svag.
På ett papper, så jag har något verkligt att ta på eller så.
Måste se till att hålla det gömt bara. Är sjukt nojjig med sånt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0