Ingen mobilblogg.

Jag kan inte uppdatera från mobilen längre, det är något strul med den :/ Dumma appar.... :(
 
Därför kan det bli dålig uppdatering i helgen. Det är lite tråkigt, men inget att göra åt.. Får se när den kommer igång igen!
 
Idag har jag tränat på morgonen :) Blev crosstrainer och ett pass! Sen så har jag även hunnit med en PW på detta! Härligt :) Har inte vart sugen på mat idag så drack en Gainomax vanilj förut. 250 kcal. Men det fick det vara värt. God var den iaf. :) Fast jag vet att jag måste äta mer idag än bara detta. Det ska jag också. Sen, med vänner. 
Vi ska laga mat tror jag. Om ingen ångrat sig och hellre köper något. Då får det bli sallad för min del isf. Vill inte ha en flottig pizza idag. Fast jag är sjukt svag för pommes. Men nej, inte förstöra.
 
Eller varför säger jag så? Jag FÅR äta VAD jag VILL. Sluta nu J! Vi får se helt enkelt.. Sallad är ju galet gott också :P Ska dessutom dricka alkohol. Japp, illa men sant. Kanske kanske idag. Har inte bestämt, men imorn blir det iaf. Vet inte om jag vill köra två dagar i rad. Vill inte kasta bort all träning liksom... 

Kommentarer
Postat av: Chanel

SV: På sats! :) Jag är typ efterbliven men sen blogg.se har bytt design så hittar jag inte mailfältet? haha maila mig? [email protected]

2012-08-31 @ 18:54:16
URL: http://hellofatso.blogg.se
Postat av: TicTacToe

Tack söta du för din kommentar! :-)

Det känns som att jag lurar er och framställer mig själv smalare och att det kan vara min mobilkamera som gör mig smalare för du såg ju hur jag såg ut på facebook. Det är som med dig att du också får benig rygg när du tar kort på din rygg så nej jag kan inte riktigt se att jag är så smal i verkligheten men ibland kan jag se det på kort. Hur tycker du om din kropp nu för tiden? Är du mer nöjd nu när du tränat så mycket?

Ja visst är det skönt att få skriva av sig? Trodde bara att ngt särskilt hade hänt som fått dig att må sämre och bli mer fixerad eftersom du började skriva igen men jag förstår dig helt och hållet. Klarar mig inte utan min blogg.

Hoppas att du inte mår sämre av det och läs bara bloggar som vill bli friska så att du inte påverkas. Hoppas att du valde precis det du ville äta för du får äta allt! :-D kram

2012-08-31 @ 21:38:01
URL: http://tictactoe.blogg.se
Postat av: Sara

Tydligen har det varit nå strul med blogg-appen :/

Sv: Ah okej, du har inte mätt kroppsdelar? Bättre att gå efter det än vågen om man går upp i muskelmassa :)
Nej, jag har inte råd att gå på gym. Men jag har min träningscykel hemma, cyklar ute överallt, powerwalks och lite styrke hemma. Men jag måste bli bättre med styrketräningen :)

2012-09-01 @ 09:39:48
URL: http://wannahealthylife.blogg.se/
Postat av: Chanel

SV: haha faktiskt inte :S

2012-09-02 @ 02:51:30
URL: http://hellofatso.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0