Inte som jag trodde.

Jag gjorde en överslagsräkning igårkväll på vad jag hade ätit. Eftersom jag inte visste exakt så tog jag i lite. Hamnade ändå inte på så mkt som jag trodde jag skulle. Nästan exakt 1300 kcal.

Sen så tränade jag på det dessutom. Nu vet jag inte vad träningen brände dock. Däremot vet jag att mitt BMR ligger på gränsen till 1300. Om det var 1296 eller 1294. Får kolla på det.

Funderar på dagens planer. Ska jobba. Tanken är att jag ska gymma efter jobbet. Det tror jag att jag orkar. Eller klart jag gör. Kör bara.

Imorn är veckans sista pass inbokat. Sen blir det vila lördag & söndag. Tror jag.

Så skönt att vara tillbaka och skriva av sig, och läsa hur det går för alla fina människor! Önskar er all lycka <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0