Matt & däven.

Känner mig ganska matt idag. Trött. 
Mina vänner säger att jag tränar för mycket och behöver vila med. Men jag tycker ju att det är så roligt! Önskar bara att jag inte var så himla trött i kroppen idag.
 
Har varit framme en sväng på stan idag, istället för PW. Rörde på mig iaf. 
Köpte ett par shorts i strl 34! Dem passade ^^ Såå glad! :) För mig är den en ganska big deal för jag har breda höfter som gör det svårt för mig att hitta brallor som passar. 
 
Sen så red jag pållen. Han var också trött idag. Gick en runda med hunden och nu ska jag vila lite. Kanske ta en bit äppelkaka som mormor försöker muta mig med. Åt förövrigt ugnsbakad lax, 2 pot & ärtor till lunch.
 
Ikväll väntar gymmet. Ska vara med på två olika pass så blir ca 1½ timme där. Kanske mer om jag orkar springa nått med. 

Kommentarer
Postat av: Sara

Håller med dina vänner, man måste vila också! Det som är bra med vila mellan träning är att man ändå fortsätter förbränna ;)

Sv: Ja, jag har gått upp typ 4,5kg under sommaren men nu är jag tillbaka i mina gamla rutiner, sommaren är slut och jag kan träna mer igen! :D

2012-08-29 @ 19:32:57
URL: http://wannahealthylife.blogg.se/
Postat av: S

träna är det bästa som finns<3 btw har också breda höfter, men dem går ju inte krympa hur mycket man går ner i vikt.. :P

2012-08-29 @ 19:36:04
URL: http://downtoperfection.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0