Mr X

Har krypit ner i sängen. 5 pass rikare och många kalorier kortare. Inte helt sant för jag överåt kakor imorses och nu tryckte jag i mig fil och musli. Jag som fullkomligt AVSKYR filmjölk dessutom. 
 
Har vart hemma hos mr X en stund ikväll. Jag och en kompis.. Massa mysigt var det. Han är så snäll och underbar. Vi kollade på tv och pratade massa typ... Sen så kysstes vi lite i smyg när min vän lämnade rummet för en stund.. Haha, kändes lite sådär lagom busigt och förbjudet. 
Det är ju hemligt att vi tycker om varandra. Eller än så länge iaf.. För att slippa alla dömande blickar och åsikter medan vi ska försöka lista ut vart VI står och vad VI vill... 
 
Han gör mig glad och får mig att må bra. Jag är attraherad av honom och ja, något känner jag för honom. 
Vill inte kasta mig in i något för tidigt bara. Det var ändå ett jobbigt uppbrott med C och det gör fortfarande ont ibland även om det blir mer och mer sällan nu. 
 
Nee, dags att sova. Imorn kommer faktiskt C hit och gör frukost till mig sen ska vi handla. Så kompisar är vi, och det känns bra. 

Kommentarer
Postat av: TicTacToe

Va busigt och tändande att smygpussas ;-)

haha jag klarade en vecka utan att spy men alltid ngt.

Du vet ju att muskler väger mer därför som du kan vara smalare nu fast att du väger lite mer än för 1 år sedan. Vikten är missvisande. Gå på kläderna.

Det är bara du själv som sätter den pressen på dig själv. Försök minska pressen och tänk på att du duger även om du skulle pressa dig lite mindre. Jag lovar!

Tack, du är snäll du med dina kommentarer! Vet att min kusin också sa att hon undrade vad jag tränade eftersom jag hade definierade armar och hon också ville ha det, men jag tar det fel och tror att jag är stor när ngn säger så men antar att det finns många som vill ha synliga muskler så får väl acceptera att jag har det.

Och jag är grymt impad av dina magmuskler, krävs mkt för att få de så synliga som tjej :)

Du behöver inte tänka på att du måste vara på ett visst sätt bara för att du är hennes förebild. Du ar väl inte gjort ngt särskilt för att hon ska ha dig som förebild? Så fortsätt bara vara dig själv!

Va skönt att hon inser hur mkt det krävs och hur hårt du kämpar.

Tack för sms-peppet! <3
kramar

2012-12-20 @ 20:34:58
URL: http://tictactoe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0