Blääärk...

Såå, dagen slutade på mer än jag trodde, fast mindre än jag tänkt mig. Skumt :P
Åt min kvarg och var nöjd.. Sen så kom jag på att jag inte fått i mig något salt alls idag och kunder bara inte släppa tanken på de.. Så därför poppade jag popcorn.
Stod mellan det och chips - det var det i salt mat som vi hade hemma. Popcorn vann.
Återigen var det "bara" 80 gram i 100 grams påsen.. Inte för jag klagar, men fel marknadsföring?
Likadant med 250g kvarg burken som innehöll 235 igen... Wtf? :P

Nu mår jag illa. Usch.. Men det hindrar mig från att vräka i mig mer iaf. Skönt ;)
Så nu ska jag lägga mig. Har även huvudvärk, och en slag av "klagarsjukan" ?
Inte okej, J! Klaga inte så jävla mkt..

Kommentarer
Postat av: --

Haha, vad skumt med popcorn och sådär, jag trodde faktiskt inte att de kunde va så? Ok kanske inte att det stämde på pricken.. men de där är ju rätt mkt fel? :o weird!!

sv: det är tur att det går över, man får ha det i åtanke om det händer igen.. men som du säger, det är SÅ mkt lättare om man inte är själv. Jag brukar inte riktigt fatta själv vad som händer, jag brukar vilja att han håller om mig. Varpå han typ ruskar om mig och säger fina saker, för jag ser tydligen helt borta ut och har turbo-puls.. haha innan jag själv ens märker det lixom x/

och ja, skaffar heldre nya favoritkläder om det är så att man får köpa nya i mindre storlek ^^,

kraam.

btw, jag är typ segast. men har du en skyddad oxå? eller har jag fattat fel? =P om du tror att jag vill och om jag skulle få så vill jag gärna kika i den med.. jag kan låta bli att publicera en kommentar om du känner att du vill dela med dig =)

2012-02-29 @ 09:10:13
URL: http://notontop.bloggplatsen.se
Postat av: Y

Frågestund på bloggen, kram!

2012-02-29 @ 14:25:27
URL: http://andriettas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0