Dagens vikt

Vågen stannade på 51,1 kg. Det var lättande att se! Minst sagt..
Visst är det tråkigt att inte se 50,x men det kunde varit mkt värre!

Jag får se hur jag ska göra med maten idag. För känner redan nu att kroppen vill ha lite mer näring än jag har skrivit i matschemat. Så får nog bli lite ändring. Skulle kunna unna mig en god sås till maten till exempel, det gör jag i princip ALDRIG längre. Jag som är sucker för vitlökssås och bea.. Men vi får se.
Funderar också på att lägga till ett kvällsmål/snacks (nyttigt sådant) för att förhindra att jag går loss på massa onödigt socker!

Kommentarer
Postat av: dess

Kör på små mellis! Det brukar jag göra och det blir såå mycket lättare att hålla sig borta från sötsaker! :) kram!

2012-01-17 @ 12:24:57
URL: http://donteatthat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0