Dåliga vanor är till för att brytas.

0,2 upp. Jag är ledsen över det, men glad att den inte var mer. Jag är så sjukt stressad inombords just nu över massa skit. Vilket inte underlättar för mig.

Håller igen på dagen, vill inte ta kvarg eller en varma koppen eller nått sånt för det är "onödigt" sen på kvällen äter jag massa choklad eller godis, jordnötssmör osv "bara för att".. Hur tänker jag där?

Målet med januari får alltså bli: sluta äta massa skit bara för att, då är det bättre att äta något på dagen när jag vill men inte vågar.

Del mål ska jag börja med också. Första delmålet är 51 kg. Inskrivet på Shape Up. För så känns det mer uppnåeligt och inte så otroligt långt borta med mitt mål. Steg för steg helt enkelt.


Kommentarer
Postat av: Selena

Jag använder också mig av shape up! Så enkelt och så mycket lättare att hålla reda på allt :)

2012-01-07 @ 11:20:59
URL: http://Http://selenathin.blogg.se
Postat av: Isabelle

åt vilket håll man än vill i livet är det alltid bäst att gå steg för steg!

2012-01-07 @ 11:31:03
URL: http://troochtvivel.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0