Jag vet inte?

Jag vet inte hur många kalorier jag ätit idag, men det är under 1200.
Jag vet inte vad min morgonvikt är. Den är under 52,2 iaf, för det väger jag med kläder.
Jag kanske inte svarar på allas kommentarer, MEN alla betyder likamycket för det.
Tack för att ni är helt underbara!! Även om vi aldrig träffats är ni vänner & betydelsefulla för mig <3

jag vet heller inte vad som händer, men jag vill att det ska bli bra.
Jag vill också ha sex. Vilket är jättekonstigt med tanke på omständigheter :s
WTF??

Kommentarer
Postat av: V

Hej! Nu är ju jag lite av en random-läsare, men jag tänkte ändå fråga om jag skulle kunna få lösenordet till din skyddade? Kram!

2012-01-27 @ 05:57:37
URL: http://violentmoreviolent.blogg.se/
Postat av: L

Jag älskar den tröjan på bilden, ascool ju!

Hoppas det löser sig med pojkvännen! <3

2012-01-27 @ 10:38:18
URL: http://skinnylittlesecrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0