Sylt

Svar till anonym: Jag äter lågkalorisylt. Önos med jordgubbar. 15 gram är 5 kcal :)

Kommentarer
Postat av: Tiah

sv: nej, det är inte det jag oroar mig för, lite osäker på om jag ska ta steget till att inte vara helt anonym för alla (även om det bara skulle vara du som visste vem jag var).

2012-01-26 @ 20:10:11
URL: http://timetogetthin.blogg.se/
Postat av: EF

Sv: Vad menar du? Hehe tappa tråden lite bara :P



Aha, okej haha x) Misstänkte att du menade det men tänkte att du typ menade nått man tugga på som tuggummi eller nått, jag vet inte vad jag tänkte egentligen..

Men jo det har jag försökt med många gånger men det funkar inte för mig riktigt. Har liksom svårt att inte svälja det tillsist. Svag som jag är.

2012-01-26 @ 21:47:40
URL: http://enticingfragility.bloggo.nu
Postat av: tictactoe

Va skönt att få höra från dig igen! Var orolig för hur det var med dig.



Va bra att du äntligen får hjälp! Hur ser det ut framöver? Kom ni in på detta med din ätstörning? Fick du väga dig och sånt?



Superbra att du får hjälp nu iaf! Ja, du och din pojkvän är ett fint par så hoppas att ni klarar att hålla ihop :-)



Jag ska testa att ge mig själv komplimanger. Tips på vad man ska säga? Säger du det framför spegeln?



Om du visar att du blir taggad av att höra att du är smal så förstår jag varför de inte säger ngt, de vill ju inte att du ska bli ännu smalare eftersom du redan är så smal!



Det är nu det vänder och det är nu det är dags för dig att börja må bättre. Det kommer att lösa sig :-)

kram!

2012-01-27 @ 09:54:09
URL: http://blueshine.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0