All alone..

Försökte svara på kommentarer jag fått men det stod bara att ett fel uppstått?!?! Så hoppas på att ni fått era svar!!
Varför skulle de ändra om blogg.se för?! 
 
Vart ute och gått på en lång promenad nyss. Skönt. Inte räknat kalorier men magen har vart platt idag :O
Skönt ^^ Ätit tårta dock. Men ska jag vara ärlig så känns det mer okej att äta mat nu när jag börjat träna.. 
Även fast jag inte räknar. Vet inte om jag ska börja igen eller inte. Kan inte bestämma mig. 
 
Måste hitta matvågen först också kanske. Underlättar lite.
Pojken tycker för övrigt att jag är mager. WTF?
Jag som gått upp i vikt och allt? 
 
Tror att det är bättre mellan oss nu. Lite annorlunda och jobbigt ibland, men bättre rent förhållande-mässigt. Men jag vet inte? Måste jag ta upp det med honom och fråga? Vågar jag det?
 

Kommentarer
Postat av: Feather

Vad bra att det känns mer okej att äta när du tränar :) Själv har jag precis börjat räkna kalorier igen, och för mig så leder det iallafall till att jag äter mindre. Har mer kontroll. Frågan är om det är bra eller dålig.

Svar: Mm.. Det är bra. Men jag tror att jag kanske ändå äter för lite. Men då kommer jag gå ner också så det är ju inte fel det heller :P Kanske ska börja räkna igen, inte bestämt mig!!
Little J

2012-06-26 @ 15:22:34
URL: http://lightasafeather.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0