Filosoferar i min ensamhet..

Sitter och funderar på vad jag ska fylla mitt hem med för matvaror..
Mat som är nyttig, som jag kan äta av utan ångest och som jag kan ha hemma utan risk för hets.
För det är det jag är rädd för.. Att börja hetsa. För att jag kan. Eller så...

Fast å andra sidan ligger det tre chokladkakor, 2 påsar chips och hehe 3 burkar jordnötssmör i skafferiet och jag har inte vart sugen eller på väg att ta de.. Men det kan ju ändras?

Funderar på att ha typ, grönsaker, nyponsoppa, nudlar, varma koppen, kyckling och fisk hemma?
Eller? Det måste vara mat jag har råd med och mat jag kan leva på. Lagom med kalorier.
Vill ju fortfarande helst av allt gå ner i vikt, men jag vet inte hur det passar in i mitt förhållande.
Jag vill då verkligen inte gå upp mer iaf. Den saken är jag helt säker på.

Hm... Ägg kanske man kan ha med? Eller köpa en sån där "dunk" med äggvita? Undra hur länge den står sig.. Hur gör ni som bor ensamma när ni ska handla och sånt?? Veckohandlar ni, småhandlar ni? VAD handlar ni hem??

Snälla hjälp mig!

Kommentarer
Postat av: together in paris

Handlar två dagar i veckan :p och nudlar är billigt ja, meninte nyttigt :c

2012-06-09 @ 06:35:57
URL: http://forthesimplehearts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0