Ingen matlust.

Jag har flyttat nu.
Jag bor i kartonger för jag orkar inte ta tag i något.
Jag kan inte sova för jag saknar honom så. Bara gråter och gråter.
Inte helt sant dock. Ibland är jag glad, eller mindre ledsen snarare.
Jobbar gör jag också. På gym.
Äter, ja det gör jag väl. Ibland.
Jag räknar inte kalorier ännu. Men jag har ingen matlust heller för den delen.
Har ätit två mål mat om dagen sen i lördags kanske.. Fast jag är ändå tjock så det spelar ingen roll.
Orkar inte bry mig heller. Orkar ingenting. Är detta allt livet har att erbjuda?

Kommentarer
Postat av: T

åw hoppas det blir bättre ! kram

2012-06-16 @ 23:24:00
URL: http://motkroppen.blogg.se
Postat av: Sara

Sv: Förlåt att det har tagit en halv evighet för mig att svara men jag är som dig i en svacka. Bloggen, kommentarer och mailen hamnar sist. Ibland mår man bra, gör vad man ska men jag äter för mycket, dåliga saker och tränar för lite.

Men jag har varit deprimerad i 7½ år och jag vet att det kommer bättre perioder och det tror jag om dig också. Det finns ett ljus i tunneln.
Du har ju ändå mycket att ta tag i. Du har flyttat ifrån din pojkvän och det är klart du mår dåligt, det skulle ju få vem som helst att må dåligt! Det enda du måste göra är att acceptera det och sedan ta en sak i taget. Även om det du behöver göra massor, så gör en sak åt gången. Man kan inte göra flera saker samtidigt. Gör en lista kanske? Då slipper du ha det i huvudet.

Hoppas du mår bättre snart! <3 <3

2012-06-18 @ 17:58:48
URL: http://wannathinlife.blogg.se/
Postat av: W

hoppas allt blir bättre! Styrkekramar.

2012-06-19 @ 11:55:39
URL: http://www.thinner.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0