När går man för långt?

Jag trodde jag var "frisk" eller så gott som ett tag. Att jag åt utan ångest och att jag kunde acceptera min viktuppgång. Nu är jag osäker... Pojken säger att jag äter för lite, och även om jag inte säger att jag känner mig tjock jämt & ständigt så är det ju så. Han säger att jag äter för lite och tänker för mkt fastän jag tror att jag äter som jag ska. Att detta bara är en ny form. Ett nytt sätt för min kropp att ta kontroll. Och lite räknar jag ju allt. Överslag i huvudet men inte med ShapeUp.. Åh vad jag saknar ShapeUp...
Kanske ska använda de sen igen när jag bor ensam?
Så vet jag om jag äter lagom eller inte.. Och sen får jag ta det därifrån?

Jag vill bara vara nöjd.
Men när är jag det? När jag är lätt som luft? Eller om jag står ut och äter som en "normal människa" tills jag accepterat hur jag ser ut??

Kommentarer
Postat av: s

usch vad tråkigt att höra. jag hoppas hon inser hur bra du är och att ni fortsätter vara tillsammans.

förstår det där med maten. F och jag har börjat bråka massor om det. det suger.

ta hand om dig <3

2012-06-07 @ 09:50:17
URL: http://mybiggestobsession.blogspot.com/
Postat av: together in paris

Bilden är alldeles för smal iallalal ._.

2012-06-09 @ 06:44:48
URL: http://forthesimplehearts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0