Patetisk.

Bestämde med en vän att vi skulle se på film och äta pizza/sallad ikväll.. Så hade hon lite ärenden att fixa först. Skickade sms för hon skulle vara klar vid 18.. Inget svar... Klockan gick och allt jag kunde tänka på var hur otroligt dum jag var som trodde att hon ville göra något med mig. Mig av alla människor, hallå liksom?!
Så nu har jag suttit och gråtit i säkert 20 minuter och kännt mig så jävla patetisk, och övergiven.

Hur löjligt är inte det då?!
Så skrev hon nu att hon blivit försenad men snart var klar om jag fortfarande ville ses..
Som sagt. Jag är patetisk.

Kommentarer
Postat av: T

du ska känna dig bra, vet att det är svårt men kämpa ! :)

2012-06-07 @ 20:00:23
URL: http://motkroppen.blogg.se/
Postat av: s

jag tror inte att någon som inte varit i sitsen kan förstå hur stort det är att gå emot sina mönster, vanor och tvång.

nej jag har väl inte pratat med honom om det ordentligt. ska göra det. det är bara så svårt att prata om. för jag vet att han inte förstår och jag vet att han bara kommer bli ledsen och orolig.

jag vill väl också välja mitt förhållande framför matmonstret men jag tror inte jag kan det i dagsläget. just nu vill jag inte bli frisk. funderar på att söka till capio när vi flyttar till malmö men det är ett tag dit och mycket hinner hända. just nu vill jag bara bli smal och få vara smal i sommar och till hösten när vi ska utomlands.



och du är inte patetisk som blir ledsen närdin kompis inte hör av sig och kommer som hon sagt. tycker inte jag i alla fall. jag är likadan.



kram <3

2012-06-07 @ 20:07:31
URL: http://mybiggestobsession.blogspot.com/
Postat av: fd

fast ass¨å, det är inte kul när folk inte passar tider, man tar det ju personligt... fel att höra av sig om man blir försenad av någon anledning? det har med moral och göra. du är inte patetisk!

2012-06-07 @ 22:33:20
URL: http://fighteveryday.blogg.se/
Postat av: TicTacToe

Dålig stil att inte höra av sig, jag förstår hur du tar det samt att du nu är extra känslig så det är inte konstigt att du blir ledsen.



Det kommer att gå bra nu i helgen, kämpa på du fixar det! <3



Tack känns bra att vara klar :-)



kramar

2012-06-08 @ 07:37:42
URL: http://tictactoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0