WTF!?

Vad fan har hänt med blogg.se ?! Helt värdelöst ju.. Jag fattar noll :(
Det går dessutom inte logga in via mobilen så jag har inte kunnat uppdatera eller nått.. Vill ha tillbaka det gamla!! 
 
Funderar dessutom på att byta blogg. Skapa en ny. Som en nystart. Denna är full med alla ledsna tankar och all ångest. Jag vill bli va med ångesten och jag vill må bra.
 
Har fått reda på att jag inte kan lita helt på mitt bmi heller för jag har för mkt muskler för det. WTF?
Jag vill bli smalare, men jag vill också träna och bli "fit" eller "tonad". Gymmade en timme igår och idag gick jag ca 7km ^^ Imorn ska jag gymma igen och sen så har en kille på gymmet tjatat om att han vill träna med mig, så ska kanske se till att göra det också!! :)
 
Maten vet jag inte hur jag ska göra med. Denna helgen har jag vart med pojken med stort P. Min kille allstå. Då har det blivit mat, för mkt mat. Å andra sidan måste man äta för att orka? Åh.. Slits fortfarande mellan att vilja äta och inte vilja äta. Får ta mig en funderare på det här.
 
Måste dessutom handla. Finns varma koppen, nudlar & sockerfri nyponsoppa hemma. Kyckling i frysen och hm... Kan finnas ägg med. Inte i frysen dock. Men det är i princip allt. Och kex jag inte ens vill ha. Borde slänga dem.
 
Nee... Nu är det sovdags!!

Kommentarer
Postat av: Misfit

Hatar också vad dom gjort med blogg.se, så irriterande!
Kramar

2012-06-20 @ 00:08:30
URL: http://misfitme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0