Gubbskor..

Dagen började med fint väder och sen blev det regn?? Tråååkigt :(
Jag som ska åka till stallet också.. Urk :P Men så är det.. Visst verkar det vara många av "oss" som har ridit eller rider? :) Lite kul ^^

Får se om jag kan cykla lite sen. Om det finns tid och jag orkar.. Har massor att göra.. Vilket ofta får mig att göra mindre eftersom jag blir så stressad och får typ panik. Ingen bra kombo.
Gjorde en kalorisnål men mättande lunch idag! 126 kcal :) Helt okej ;)

För ärligt, om jag inte tränar och jag ändå vill gå ner i vikt, då måste jag dra ner på maten.
Så "enkelt" är det. Plus att just nu så verkar det bli en period där helger kommer bestå av fest och då får jag dra ner på maten på veckan om jag ska klara av att "ha ett liv" och ändå gå ner. För det borde väl gå? Typ..
Sen så har jag tänkt att jag ska träna de dagar jag vet att jag kommer få i mig mkt.. Kompensera!
Men om det som förra helgen blir helt spontant och träning inte hinns med så behöver jag ha marginaler.

Mitt största problem på veckorna är att jag gärna äter på kvällen.. Småäter.. Och det är lätt att det leder till hets då. Inte bra.. Något jag måste jobba med.

Kommentarer
Postat av: Josefine

Småäter en del jag också :/

Jag har glömt ditt inlogg till den skyddade!! :(

Haha dålig jag är...

Kram!

2012-03-28 @ 17:59:29
URL: http://besexy.blogg.se/
Postat av: e

jag red när jag var liten, hihi :) skulle nog fortfarande gjort det ifall min bror inte blivit dödligt allergisk mot hästar (pälsdjur) :(



sv: jag försvinner inte. <3

2012-03-28 @ 18:18:25
URL: http://truthbetoold.blogspot.com
Postat av: Misfit

Ush jag har också problem med kvällssmåätande :( Riktigt jobbigt, när man ätit någonting litet på kvällen känns det som att hela dagen är körd och då slänger man i sig allt man kan hitta!

kram<3

2012-03-28 @ 18:20:03
URL: http://misfitme.blogg.se/
Postat av: Not On Top

Jag har hästar ^^, och jag tycker oxå det verkar som det =)

2012-03-30 @ 08:52:40
URL: http://notontop.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0