Så inkonsekvent.

Jag skriver om min ångest. Att jag vill bli smal och känner mig tjock. Ändå äter jag..
Denna helgen har vart hemsk rent matmässigt. Eller fredagen var okej.. Det blev MASSA mat, men jag tränade bort "överflödet". Igår var det som att ett monster tagit över min kropp och bara skrek efter mat, näring kanske?

Kanske var det kroppen som sa att "Nu är det nog, ge mig mat!" eller så var jag bara svag.. Jag vet inte.
Denna dagen har också börjat onyttigt. "Bakis-frukost" och sen blir det våfflor, våffeldagen till ära.
Har dessutom så sjukt ont i kroppen. Och läxor jag ännu inte tagit tag i. Ångest. Ändå... Kan inte låta denna dagen gå till spillo också? Jag vill kunna njuta av maten som i fredags.. Så då får jag träna. Jag kommer nog inte kunna cykla dock, men som tur är så har jag en kompis jag brukar få med mig på mina promenader och idag ville hon gå en lååång en :) Så glad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0