Sundae..

Gjort en del vettigt idag. En del mindre vettigt också. Ätit en del nyttigt och en större del onyttigt. Idag har jag inte räknat ut mitt intag och tänker heller inte göra det!

Morgonen började med att jag fick ett smärre sammanbrott.. Över frukosten. Stackars pojken.. Stackars stackars pojken som har en sån hemsk flickvän.
Borde dö. Inte finnas mer.

Dagen blev bättre.. Slutade med onyttigheter.. Men det får var "okej" idag. Pommes. Glass. Film. Mys.

Myser var det jag mest av allt ville ha, och skulle vara värt all skräpmat/godis/snacks i världen...

Älskar när han rör vid mig, går sönder när han inte gör det. För ibland ibland när jag sträcker fram min hand eller lägger den vid hans så tar han den inte. Kanske för att han inte vill. Kanske för att han inte fattar att det är det jag vill. Likväl går jag sönder. Bit för bit.

Monstret i mitt huvud säger att ingen vill ha mig. Jag förtjänar inget. Ingen. Inte livet heller. Och jag tror, jag tror. Dumma mig.


Kommentarer
Postat av: M

Tack söta du, vad menar du med att pojkvännen sov på soffan? :O



kram<3

2012-03-19 @ 10:42:17
URL: http://perfectlythin.webblogg.se/
Postat av: L

Åh, jag vet hur det känns när de tankarna börjar snurra..

Men så är det inte! Du förtjänar visst en underbar pojkvän och jag är säker på att det finns sjukt många som vill ha dig. Du är dösnygg tro mig. <3

2012-03-19 @ 19:54:49
URL: http://karusellkaos.blogg.se/
Postat av: Not On Top

jag har väldigt lätt att övertolka allt min pojk gör som avvisande, fast har lärt mig att han inte alls menar det så som jag tar det.. hoppas allt är ok <3

2012-03-20 @ 08:54:22
URL: http://www.notontop.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0