Tror jag gått upp tusen kilo.

Jag hamnade på 900 kcal igår. Det blev en sjukt onödig och sjukt oplanerad fika på kvällen när pojken kom hem. Men han var glad, så får väl vara glad för det? 900 är egentligen inte för mkt heller men..
Det känns som att jag gått upp massor och jag har ingen våg än.. Så jag börjar känna paniken komma.
Tänk om jag failat så mkt att jag gått upp MASSOR? Jag har ju druckit alkohol och sånt det sista..

Satte mig på cykeln en snabbis medan pojken skulle iväg -210 kcal. Hoppas på en tur till sen!!
Ska eventullet göra kvargglass ikväll.. Testa lite :) Om jag orkar :P

Vill hamna på så lågt som möjligt idag egentligen, men ändå inte.. Krångel..
För imorn ska jag fika med en kompis och sen på kvällen är det............. fest...
Igen. Borde vara nykter. Vi ska ju äta mat ihop också liksom.
Vore skönt om jag hann cykla imorn, men det kan bli tajt :s

Kommentarer
Postat av: W

oh du kan väl lägga ut receptet på kvargglassen sen? :)

2012-03-29 @ 12:18:09
URL: http://proanalife.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0