Vad gör man sen då?

Som mitt liv ser ut just nu har jag satt 50 kg som målvikt. Och jag är väl snart där?
Inte vägt mig nu men.. Hur som helst, oavsett vad målet blir senare s¨vid 50 har jag nått detta mål..

Vad gör man när man nått sin målvikt?
Vad ska ni göra när ni nått eran målvikt?
Det var lite därför jag började blogga. För att det skulle hjälpa mig nå mitt mål.
Så ska jag sluta blogga när målet är nått? Ska jag försöka äta för att stanna på mitt mål?
Ska jag fortsätta äta för lite för att långsamt gå ner ändå?
Vad gör man? :P Haha.. Vilka problem jag har.. -.-'

Kommentarer
Postat av: --

Jag ska när jag nått min målvikt som jag tror är runt 60-63kg börja jobba med att vara nöjd med min kropp, jag ska pierca naveln när jag känner mig bekväm i mitt skinn och som sista steg ska jag försöka få fart på kroppen, kunna äta normalt igen och sånt där.. Men det jag fokuserar på är att jag ska bli så nöjd med min kropp att jag ska pierca naveln. Min karl vill dock inte alls det, men det är skönt att ha att fokusera på :)

Jag tror det kan vara bra att forstsätta blogga ändå. Hålla koll på sig själv och sina framsteg mot att bli frisk :) sen vill inte jag att du försvinner heller! :P



Jaa.. Man behöver kunna vara för sig själv oxå :) Som du säger får man sakna varandra lite och det ger ju flrhållandet en kick ^^,

2012-03-07 @ 11:39:03
URL: http://notontop.bloggplatsen.se
Postat av: Sara

Haha jag har också funderat på, vad man gör när man nått sitt mål. Jag ska i alla fall kämpa hårt för att stanna där och börja äta mer normalt och vara lycklig! :)



Sv: Ah, maila din facebook så kan du få lösen :)

2012-03-07 @ 12:12:06
URL: http://wannathinlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0