Hej, jag lever... Typ..

Har fått hjärnskakning. Typiskt mig.
Det var längesen jag loggade in här nu. Jag har inte orkat.
Jag har inte ens orkat starta datorn den senaste veckan. Eller gjort något annat heller för den delen. Förra veckan var det nära att jag bara avslutade allt. Så nära.

Idag har det vart bättre, men jag orkar inte mycket längre. Vill inte kroppen så vill huvudet och vill huvudet så vill inte kroppen. Värdelöst.
Gått upp har jag gjort också. Jajjemän.
Jag har ångest för det. Som fan. Men jag fick ett ultimatum skulle man kunna säga. Eller det var så.
Så jag tänker att om jag försöker på riktigt nu och ger detta en chans så kanske kanske kan jag bli frisk och nöjd och inte bli fetare än fetast ändå.
Annars kan jag ju "bara gå ner i vikt sen" eller nått. Det är så svårt med balansen bara.
Veta vad som är lagom. Lagom mat lagom träning.

Fast det har vart massa mat och ingen träning. Skäms.
Men kanskse kanske.. Kan man bli nöjd??

Kommentarer
Postat av: Lisa

sv: gumman tänk inte på det, vill du prata om allt? Jag mår väl bara bra, ligger på 49 kg nu, helt ok antar jag..

2012-05-07 @ 22:15:24
URL: http://bonesarebeauty.blogg.se/
Postat av: Sara

Oj! Hur lyckades du få hjärnskakning? :O

2012-05-08 @ 10:18:25
URL: http://wannathinlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0