Don't you worry child..

 
Igår hade jag bröstsmärtor hela kvällen. Var hos en kompis som tog hand om mig. Så fin..
Idag har det släppt, än så länge iaf. Tog lite sovmorgon och nu sitter jag framför tvn och ska snart kolla på Celebrity Fit Club. 
 
Jag har ätit keso till frukost. Tycker det känns okej att äta det till frukost, så det är ju bra. 
Senare sen ska jag till mina föräldrar och äta middag. Är nästan aldrig där så det kan bli spännande. 
Ska träna idag med hade jag tänkt. Igen vila här inte. Fast om det börjar göra ont igen kanske jag borde vila?
 
Har så mycket jag vill skriva, men orden kommer inte ut. Kan inte formulera mig helt enkelt. 
Jag vet inte.. Sen tänker jag att vem vill läsa om min skit och mina upplevda problem. 
Jag är trött, fast när är jag inte trött nu för tiden? 
 
Igår åt jag godis. Försökte förklara för mina vänner att jag ska få i mig mer protein och mindre kolhydrater och hålla mig undan godis och sånt. Gick sådär. Dem förstod nog inte riktigt. Tyckte att det inte gjorde något om jag fuskade, vad skulle kunna hända liksom? Inget mer än att jag kanske bryter ner mina muskler. Hallå?!
 
Fast jag förstår hur dem menar med att man måste få unna sig gott och saker man vill ha fast det inte är nyttigt. Men inte för ofta anser jag. Sen så måste det få vara på mina villkor. Eller hur?

Kommentarer
Postat av: Em

ha det så trevligt hos föräldrarna. och ta det lugnt om inte bröstsmärtan går över :/

Svar: Det gick bra.. :) Mjo.. Jag borde gjort det, men a.. Får se om de kommer tillbaka idag.
Duktigt av dig att äta två tekakor om du har svårt för vitt bröd! Bra ju :)
Little J

2012-11-04 @ 15:30:07
URL: http://addictedtorunning.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0