In & Ut

Frukost: 150g mini keso m. kanel & stevia + banan
Mellanmål: 2 rutor 80% choklad
Lunch: 200g potatismos (lättmjölk), 145g helgskinka & sallad
Mellanmål: Lussebulle & proteinboll
Middag: 200g mini keso, 1 msk jordnötssmör (eko), 1 banan, 1 ruta 80% choklad
Kvällssnack: 1 proteinbar
 
Slutsumma: 1615 kcal
 
Träning:

Ridning 45 min
Easyline 30min
Flowin 30 min
Deadball 45 min
 
Slutsumma: runt 1020 kcal. 
 
Tycker det är svårt att räkna ut hur mkt man bränner på pass och sådär.. Någon som har tips?

Kommentarer
Postat av: lizzie

sv: åh vad glad jag blir tack!

Svar: :)
Little J

2012-11-07 @ 22:37:46
URL: http://kilogram.blogg.se
Postat av: needtobethin

Köp en pulsklocka, så får du veta exakt hur många kalorier du bränner på olika aktiviteter :) ganska dyra, men absolut värt det! Kram :)

Svar: Hm.. Ja, det skulle nog vara en bra ide faktiskt.. Får kolla upp dem :) Tack!
Little J

2012-11-08 @ 06:38:32
URL: http://needtobethin.blogg.se
Postat av: TicTacToe

Jag tror att du förbränner mer än det och tänk på att om man har mkt muskler så förbränner det mer!

Tack för peppet, ska försöka att inte ta åt mig men det är jobbigt att han säger att jag är fet när han är anorektiskt smal för då tänker jag att han verkligen tycker det eftersom jag är fetare än honom om du förstår?

Förresten det måste vara snart 1 år sedan nu va som vi bytte nummer med varandra? :-)Tiden går fort och vad mkt det har hänt sedan dess!
kram

Svar: Tror du det? 1000 är väldigt mycket.. Eller kanske.. Hm.. Svårt sånt där.
Jo jag förstår hur du menar, men tvivlar starkt på att han menade det på det sättet.

Haha, ja nu när du säger det så! Borde vara lite mer än ett år kanske? Shit, det går verkligen jättefort ju :P
Little J

2012-11-08 @ 09:25:52
URL: http://tictactoe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0